.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی شرکت تعاونی تولید فرش در ساری

رئیس اداره بازرگانی ساری گفت: یک شرکت تعاونی تولید فرش در شهرستان ساری ایجاد شد.

به گزارش شمال نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره بازرگانی شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: طی شش ماهه سال 90 از 2 هزار و 213 گزارش مردمی واصله به ستاد خبری، 8۳۹ متخلف و یک هزار و 284 مورد غیرمتخلف شناخته شناسایی شدند.
وی تصریح کرد: طی شش ماهه سال 90 از 14 هزار و 440 واحد صنفی بازرسی انجام شد که برای یک‌هزار و516 متخلف پرونده تشکیل شد.
رئیس بازرگانی شهرستان ساری با اعلام اینکه متخلفان صنفی جریمه شدند که عمده‌ترین تخلفات انجام شده به ترتیب گرانفروشی، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه است.
وی در ادامه به بازرسی‌های انجام شده بازرسان سازمان بازرگانی شهرستان ساری با نمایندگان تعزیرات حکومتی، فرمانداری، بهداشت، مجمع امور صنفی، استاندار، نیروی انتظامی و دامپزشکی اشاره کرد و یادآور شد: 208 مورد گشت‌زنی با همکاری سازمان‌های مختلف در سطح شهرستان ساری انجام شد.
هادی‌نژاد به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ساری اشاره کرد و یادآور شد در این نمایشگاه 248 غرفه‌دار محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.
این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان شروع سال تحصیلی خاطرنشان کرد: حدود 52 هزار دفترچه دانش‌آموزی در شهرستان ساری نیز توزیع شد.
رئیس سازمان بازرگانی شهرستان ساری از صدور مجوز یک کارگاه متمرکز و ایجاد یک شرکت تعاونی تولید فرش در شهرستان ساری خبر داد و بیان داشت: در همین راستا 447 کارت قالی‌بافی و 638 بافنده فعال نیز به تامین اجتماعی معرفی شدند.
وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی اصناف از صدور 26 پروانه کسب برای ایثارگران شهرستان ساری خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.646 seconds.